Fantasie met Esta

Kijk hier eens naar Esta, dit is voor jou!

Bij het tegenlichtopname van een tegemoetkomende auto ontdek ik een silhouet rechts voor mij. Ik rem wat af en maak zachtjes een stop. Ik laat het raam van mijn rechterportier wat zakken zo dat ik haar kan aanspreken. ‘Mevrouw, u moet eigenlijk aan de andere kant van de weg lopen! Zo ziet u het verkeer niet op tijd en het verkeer u niet!’ Daarop reageert zij met. ‘ oh meneer ik ben verdwaald, kunt u mij wellicht de goede kant op sturen.’ ‘ waar moet u dan zijn?’ Vraag ik haar. ‘ zij zoekt in haar tas naar een papier waarop het adres is geschreven. Ik observeer haar nu iets beter. Het blijkt een hele knappe dame te zijn. Dus kijk ik nu wat meer van boven naar benee! Ik zie dat ze op hoge hakken loopt en een jurkje dat tot net onder haar knieën komt. Verder heeft ze over haar schouder een tas hangen, waar nu druk in wordt gegraaid. Op een gegeven moment hoor ik haar zachtjes mompelen, waarop ik haar opnieuw vraag: ‘ weet u het adres wel of niet. Weet u misschien de naam van de persoon of de firma waar u moet zijn.’ Daarop zie ik nu een traantje opwellen van ontstentenis. Ik bied haar aan om in te stappen en een plek te zoeken waar we dit probleem in een meer veilige omgeving kunnen aanpakken. Ze knikt en pakt een zakdoekje uit haar tas. ‘ wat vriendelijk van u. Ik hoop dat u mij niet ontvoeren wil, want ik hoor de laatste tijd steeds VAn dat soort verhalen.’ Ik troost haar en garandeer haar dat ik niet de intentie heb om haar tegen haar zin ergens naar toe te brengen. ‘ oké ‘ zegt ze dan. ‘ ik zal u vertrouwen, u heeft prachtige ogen en een knap gezicht. ‘ ik open de deur voor haar zodat ze kan instappen en rijd dan rustig naar een andere plek waar we haar bestemming kunnen ontdekken hoop ik dan maar. ‘ dank u wel ik ben Esta mag ik u naam weten misschien, dat praat wat meter.’ ”Rene, is mijn naam.’ Geef ik haar als antwoord ‘ en dan nu nog uw bestemming graag, weet u wellicht naar welke straat en plaats u wezen moet of een bedrijfsnaam wellicht?’ Ze kijkt heel even omhoog en hoor ik een bekende naam. Die zoek ik op in het scherm van de route planner.dan komt er een adres te voorschrijf en dat ziet ze en glundert. ‘ ja dat was het wat goed van u.’ Ik zeg haar ‘ is het oké als ik u daar heen kan brengen?’ ‘ ja dat is goed’ en heel snel drukt ze een kus op mijn wang. We kletsen nog heel even als ik de route verder aanvul. Dan draai ik de weg weer op en binnen een kwartier zitten we al in de buurt van de bestemming. Volgens de routeplanner zitten we op vijf minuten van de eindbestemming. Ik kijk vanuit mijn ooghoek naar op zij als ik de straat in rijd waar Esta moet zijn. Esta is een mooie naam die ik nog niet eerder heb gehoord als ik haar daar naar vraag. Staan we voor het gebouw waar ze zijn moet. Ik stap uit en loop om de auto heen om het portier voor haar open te houden als zij aanstalten maakt om uit te stappen neem ik iets waar bij haar. Haar jurk is door het instappen wat omhoog geschoven en bij het uit stappen moet ze haar benen spreiden en dan zie ik heel veel. Ook aan ee voorkant van haar jurk zie ik een diep decolleté. Ze ziet wat ik heb waargenomen en lacht een beetje als ze zegt ‘ nou heeft u uw beloning al gezien.’ Ze stapt uit en ik begeleid haar naar de deur. Dan wederom drukt ze een kus op mijn wang en vraagt, ‘ wilt u wachten op mij ik ben zo klaar.’ Ik heb geen bezwaar gemaakt en knik. Dan stapt ze door de deur en fluistert me onderwijl toe in mijn oor ‘ ik wil u straks bedanken, hoe heet u? ‘ ik ben Rene’ antwoord ik dan. Ik loop terug naar de auto die netjes voor de deur staat geparkeerd. Ik stap weer in en stuur een bericht naar mijn vrienden dat ze mij vandaag zullen gaan missen. Ik wacht misschien een klein half uur als ik Esta weer naar buiten zie komen. Ze ziet me staan en loopt heel bevallig naar mij toe. Ik ben ondertussen weer uitgestapt en houdt het portier open. Daarop glijd je nu heel nonchalant naar binnen, waarbij ik wederom een blik krijg van borsten en een heel klein broekje tussen haar benen. Ik laat het even voor wat het is. Maar als ik weer naast je zit druk je nu een kus op mijn mond. Ik ben zeer verrast als ik daarna merk dat je hand zich op mijn kruis bevind. Natuurlijk heb ik daar door een blik op je borsten en je kruis een reactie in mijn kruis gecreëerd. Je voelt met je hand over mijn redelijk stijve jonge heer. Dan zeg je me ‘ rijd maar naar het dichtstbijzijnde hotel.’ Ik wil je verwennen voor je correct gedrag ook al zag je nu al twee keer het pakketje dat voor jou is bestemt.’ Ik zoek weer in de routeplanner naar het dichtstbijzijnde hotel. Jij bent ondertussen bezig mijn jonge heer uit zijn benarde positie te bevrijden. Met je hoofd in mijn schoot rijd ik weer weg. Met twintig minuten staan we bij een hotel en geef ik je aan dat ik weer uitstappen moet. Je komt overeind doet je haar goed en maakt je lippen op. Ik ben weer met mijn jonge heer waar het wezen moet. Dan sta ik bij jouw kant als ik voor de derde keer een blik krijg op je borsten en je kruis. Je tepels zijn hard en drukken tegen de stof van je jurk. Daardoor zijn ze nu goed zichtbaar, maar je trekt je er niets van aan. Ook dat je jurk van onderen wat is opgekropen waardoor er heel wat van je dijen zichtbaar is. Ik geef je mijn arm die je stevig tegen jou linkerkant aan drukt en dan voel ik je linkerborst tegen mijn armen aangedrukt. We lopen rustig de entree van het hotel in en ik vraag aan de receptie of ze een suite vrij hebben. Gelukkig is dat zo. Ik regel met mijn creditcard de kamer met ontbijt, dan vraag jij of er misschien nog wat is te eten. Ik kijk op mijn horloge en het is bijna negen uur, ook mijn binnenste begint te knorren en de receptionist knikt. Oké zeg ik we gaan ons even opfrissen en zijn dan met tien minuten in het restaurant heeft u wellicht een menu dan kunnen we vast kijken wat we willen eten. Die krijgen we mee. Dan lopen we met een piccolo naar de lift en brengt hij ons naar onze kamer toe. We hebben natuurlijk geen bagage of koffer bij ons. Daarop geeft de piccolo aan dat er in de kamer badjassen zijn, tandenborstels met tandpasta en douche-crème Oké ik bedank hem en geef hem een tip. We staan in onze suite als je vraagt kunnen we het eten ook op de kamer krijgen en eventueel een fles wijn of champagne. Oké die zal ik regelen ondertussen kun jij je vast opfrissen. Ik bel naar de receptie en vraag hun of het eten ook naar boven gebracht kan worden. Dat kan krijg ik te horen en geef de bestelling door. Dan hoor ik je in de badkamer bezig. Ik heb me in geen tijden zo opgewonden gevoeld. Er hangt een lekkere gespannen sfeer. Ik hoor je nog steeds bezig in de badkamer als na tien minuten er op de kamerdeur wordt geklopt en een ober ons diner binnen rolt. Hij maakt de tafel klaar voor twee met glazen voor de drank. Dan staat hij geduldig te wachten tot wij aan tafel kunnen gaan. Jij hebt je in tussen lekker opgefrist en komt in badjas de kamer binnen. We gaan zitten en de ober serveert ons diner op de borden, schenkt de wijn in en laat ons dan lekker samen genieten van ons maal. Jij stop zo nu en dan een hapje in mijn mond en ik bij jou. We praten stilletjes over wat er komen kan. Je badjas gaat een beetje open en ik zie dat je er niks onder draagt. Ik bewonder je lichaam en geef je complimenten door kusjes op die delen die nu zichtbaar zijn. Ik voel weer dat ik opgewonden raak en als we klaar zijn excuseer ik me bij jou dat ik me ook even wil opfrissen. Dan zeg jij ze hebben een grote jacuzzi vind je het goed dat ik jouw help en we dan samen in de jacuzzi kunnen gaan. Prima zeg ik. We laten de tafel zo staan en je maakt mijn broek los en ik schud mijn schoenen uit en steeds als we een paar stappen hebben gezet ligt er weer een kledingstuk van mij. Eenmaal bij de badkamer aangekomen heb ik allen mijn sokken nog aan. Je pakt mijn jonge heer en trekt heel langzaam mij daarbij naar de jacuzzi toe daar aangekomen doe je badjas uit en sta je net als ik compleet naakt voor elkaar. Je stap met je ene been omhoog om n de jacuzzi te kunnen komen als ik je op je venusheuvel kus. Dat vind je lekker dus blijf je zo even staan. Terwijl ik mijn mond op je lippen druk trek ik een voor een mijn sokken uit. Doordat je benen nu gespreid staan kan ik met mijn tong heel diep bij jou naar binnen komen. Ik lik je lippen van buiten naar binnen en van boven naar onderen. Jij zucht diep en drukt je onderkant iets steviger tegen mij aan. Dan krijg ik je clitoris te pakken en zuig erop of lik eraan. Je maakt zachte kirrende geluidjes en met je ene hand zoek je steun aan de tegels achter je en met je andere hand wrijf je door mijn haren op mijn hoofd. Ik blijf je daar likken en je libido stijgt naar ongekende hoogtes. Dan pak ik je benen stevig vast en vraag je of hè met je hande achter je genoeg steun hebt zodat ik allebei je ben nu optil en een aan mij rechter kant vasthoud en de andere aan mijn linkerkant. Hierdoor wordt je poes nog iets wijder gespreid zodoende kan ik nu ook je anus bereiken en met mijn tong lik ik je op beide plekken. Dan krijg je een overweldigend orgasme dat je doet gillen en uitroepen oh mijn god ik kom ik kom, heerlijk pak mijn kut en lik me lik me. Dat maakt dat ik je nu in zo’ n positie heb gekregen dat ik met mijn lul jou kutje binnen komen kan. Waarop ik je zachtjes tegen de tegels achter je druk je rust nog steeds op je handen als ik met korte lichte stootjes binnen kom bij je. Dat blijf ik doen steeds een beetje sneller en dan krijg je weer een orgasme. Je hijgt en kreunt en schud je onderlichaam zachtjes op het ritme van je orgasme. Dan komt ook bij mij een orgasme en ik trek mijn lul uit je kut en spuit het tot aan je kin over je heen. Het water van de jacuzzi begint te borrelen als we er samen in glijden en genieten van elkaar. Ik heb mijn handen op je borsten en rol zachtjes met mijn vingers je stijve tepels. Mijn mond komt op terecht en ik zuig en bijt af en toe heel lichtjes erop jij hebt onderwater weer mijn lul te pakken en trekt hem weer hard en overeind. Dan vinden onze monden elkaars lippen en een hele lange hartstochtelijk kus volgt. Je hebt mijn lul nog steeds vast als ik mijn hand tussen je benen laat glijden en je lippen daar streel onder het water. We raken weer opgewonden van ons beide gestreel. Dan komen we uit de jacuzzi en drogen ons snel af om daarna op het bed verder te gaan. Nog lang zijn we met elkaars lichaam bezig als de slaap ons inhaalt en we tegen de middag wakker worden. Dan wassen en kleden we ons weer aan. Eenmaal buitengekomen breng ik je met de auto naar een station. We spreken af en noteren onze nummers en e-mails en nemen met een kus hartstochtelijk afscheid tot een volgende ontmoeting die niet lang op zich laat wachten.

Geef een reactie

