-eerste ervaring-

Nou de aller eerste ervaring was een datingsite waar geloof ik de boel een beetje werd geflest. Fictieve profielen erop gezet puur om de kassa van de webbeheerder te vullen. Veel dating sites lijken dit concept te gebruiken, om de vaak mannelijke bezoeker eens even flink wat duiten uit zijn portemonnee te laten halen. De dames in kwestie zijn vaak steeds dezelfde met dezelfde foto althans op meerdere site gebruikt. Vaak ook nog dezelfde profieltekst wordt er gebruikt. Alleen nemen ze soms een andere gebruikersnaam.

Enfin ik ga verder met mijn ervaringen. Ik plaats bij mijn foto een tekst waarin ik uitleg dat ik op zoek ben naar een vrouw die samen met mij een nieuwe weg zou willen inslaan en ook van bijna dezelfde soort zaken warm wordt zullen we maar zeggen.

Geef een reactie

