Mijn ervaringen met bezoekers op een datingsite

never gossip
Spreek altijd tot iemand en nooit over iemand, als je over iemand praat noem dan de goede eigenschappen, bespreek de minder goede met de persoon in kwestie.

Ik heb nu op meerdere datingsites een profiel aangemaakt.

Waarvan ik er sommige al weer inmiddels heb verwijderd.

Dit heb ik gedaan omdat ik in een tijdsbestek van een paar dagen veel te veel berichten binnen kreeg. Het begon echt de spuigaten uit te lopen en allemaal van die foto’ s erbij waarop je zo wat naar binnen kijken kon tussen al die gespreide benen.  Veel van die vrouwen vertellen dat ze van hun partner niet genoeg aandacht krijgen, te weinig sex of in een paar minuten hun kwakken leveren en de vrouw dan met haar gevoelens achter laten of zelfs in slaap vallen tijdens de daad.

Ze willen vreemd gaan en vragen discretie of doen heel geheimzinnig. Dat terwijl hun gezicht volledig zichtbaar is voor mij. Natuurlijk geen of zeer weinig info over hun contactadres. Of ze willen rotzooien met een vreemde terwijl ze op het punt staan van trouwen of zelfs zwanger zijn.

Ik begrijp dat echt niet, wie schrijft hun teksten want ook daar ontbreekt soms de kennis van de Nederlandse taal, vol met verkeerde woorden en foute zinsopbouw of foutief gespelde woorden, verkeerde vervoeging van werkwoorden of onjuist gebruik van bijvoeglijke naamwoorden. Wie is de goede meester of juffrouw geweest die hun op hun fouten wees als ze een opstel moesten maken in hun schooltijd, heel lang geleden.  Ze zijn kompleet vergeten hoe er goed Nederlands wordt geschreven. Dan komen we ook nog bij een stukje psychologie en mensenkennis. Als reactie op mijn profiel, geven ze aan dat ze het liefst nog vandaag door mij willen worden beetgenomen, gelikt tussen hun benen of dat ik met hun tieten wil spelen of mijn geslachtsdeel ertussen in wil leggen. Als je dan reageert met akkoord komen er tig vragen over wat je denkt of doet of hebt gedaan. Als ik dan vraag of stel ik kom er zo aan dan wordt er ineens heel vaag gedaan. Er is er letterlijk niet een die zegt nou kom maar hier of we spreken vandaag of morgen af. Nee ze doen dan net of ze vergeten zijn dat er een afspraak moet worden gemaakt.

Er zijn uitzonderingen waarbij er dan gezegd wordt nou komende vrijdag zien we elkaar daar en om zo laat. Als het dan die dag is geworden komt er opeens een berichtje in de ochtend van helaas ik moet invallen of een vriend of vriendin is onverwachts gekomen of der man is thuis gebleven terwijl hij de dag ervoor is vertrokken naar een hele verre bestemming en onmogelijk in de tussentijd had kunnen terugkomen. Ook vertellen ze in hun profiel dat ze van de man eerlijkheid en openheid verwachten terwijl ze zelf bedriegen, liegen en onmogelijkheden bespreken. Nee rechtdoorzee of zo als een man zegt een woord is een woord en voeg de daad erbij. Dat komt niet voor bij de dames op deze datingsites. Soms heb ik zelfs het idee dat er een man de profielen vult met foto-materiaal van een totaal andere datingsite. Ik heb er nu nog twee waarop ik chat met een aantal figuren. Nog geen een afspraak is er uit al die dating chats echt tot stand gekomen.

Tot zover mijn relaas over Snelseksdates Flirtbericht 35plusvrouwen en nog zo een aantal datingsites.

Ik heb nu nog wat meer ervaringen om over te schrijven. Een tweetal sites geven me meer de indruk dat ik echt aan het daten ben.

Ik ben zeer tevreden over langswippen.nl daar ben ik nu al een aantal maanden actief.

Geef een reactie

