Valliente en Rene

Valliente en Rene

Verhaal met en over Valliente.

Er loopt een lekkere blondine voor me in de winkelstraat. Zo af en toe zie ik haar via de winkelruit mij gadeslaan. Ik doe net of ik dat niet heb waargenomen en kijk als ik langs haar loop de andere kant uit. Dan stap ik pardoes een winkel binnen zodat ik haar nu wel goed kan bekijken. Achter me hoor ik iemand zeggen ‘wat kan ik voor u doen’ en ik reageer verbaasd ‘eh eh ik kijk even rond’ Natuurlijk heb ik je goed kunnen bekijken en je bent een bloed mooie jonge vrouw met blonde haren en je loopt een beetje koket langs de ramen van de winkel van waaruit ik je gadesla. Je hoort buiten iets en laat daardoor iets uit je jas vallen. Ik merk dat je dat is ontgaan en dus bedank ik de bediende en loop de winkel uit om je er op te attenderen. Nu kijk je me goed aan en zegt ‘dank je’ ik heb het voor je opgeraapt en reik je het nu aan. ‘Dank je wel vreemde man’ hoor ik je zeggen dan reageer ik met ‘heb je toevallig even tijd om met mij iets te drinken, ik ben Rene, aangenaam’ waarop jij zegt ‘Valliente is mijn naam, ik heb maar heel even want ik moet zo naar een afspraak toe’ ‘oh het is hier vlakbij volg me maar’ zeg ik je. We lopen samen naar een bar en je bestelt een wijntje en ik drink een cola met ijs. We praten even en terwijl we praten nemen we elkaar eens goed op. Er verschijnt een glimlach op ons gezicht want we herkennen elkaar pas nu goed. ‘Oh ben jij het’ zeg je dan, maar dan ben jij die waar ik een afspraak mee heb. ‘Ja ‘ beken ik dan ‘ik had je al lang gezien’ Ik wilde even zien hoe of je bent onder de mensen. ‘En bevalt je dat, Rene was toch je naam!’ ‘Ja’zeg ik dan en we nippen aan ons glas. Ik kijk je nu recht in je ogen aan en dat doe je nu ook bij mij. Je hebt mooie blauwe ogen en een fijn gezicht je draagt heel weinig make-up. Je hebt een truitje aan met een diepe hals lijn waardoor ik net dat heuveltje tussen je borsten waarneem. Je ziet dat ik je bewonder en dat ik mijn ogen op je borsten heb gericht. Je lacht en zegt nu ‘Al die mannen kijken eerst naar mijn boezem en dan pas naar mijn ogen, maar jij doet dat weer even anders. Bevalt het je wat je ziet?’ ‘Ik zal je nog iets vertellen dat alleen jij straks van mij weet’ ik reageer met ‘Jij bevalt mij prima Valliente, mooie naam die past bij een mooie vrouw. Maar wat wil je me nog meer vertellen want ik word nu toch wel een beetje nieuwsgierig naar dat’ ‘Oh, ik heb namelijk geen b.h. en slipje aan’ zeg je dan ´ wil je het controleren of geloof je me nu al’ ‘Waar zou ik dat moeten controleren, hier en publiek’ ‘als je dat durft mag het van me’ ‘Nou schuif eens wat dichter tegen mij aan dan kan ik ongezien mijn hand onder je truitje doen’ Je doet dat want je wilt mijn handen op je naakte huid voelen, terwijl jij en ik de kans lopen dat dit wordt opgemerkt. Dus ik kijk even rond en merk dat wij totaal niet opvallen en dus waag ik mijn kans en stop heel nonchalant mijn hand onder je truitje terwijl we samen op onze mobiel quasi zitten te kijken. Ik voel je naakte warme huid en reik naar boven zodat ik onder je borsten kom. Heel zachtjes glijd mijn hand iets verder over de bovenkant van je borst en voel je tepel harder worden. Ik wrijf heel lichtjes en trek er ook wat aan. Je kreunt heel lichtjes want dat vind je lekker. Dan haal ik heel zachtjes mijn hand weer onder je truitje vandaan en dan fluister je ‘voel je ook of dat ik een slipje aan heb, want dat is niet zo!’ Ik kijk even licht verbaasd dat je me dat vraagt maar dan schuif je nog iets dichter naar me toe en spreid je benen een weinig, gelukkig heb je niet zo een strak rokje aan dus ik laat mijn hand heel nonchalant onder de tafel gaan en probeer onder je rok te komen. Tegenover ons zit een moeder met haar kinderen te genieten van een drankje en wat ijs. De kinderen hebben alleen oog voor het koude op tafel, terwijl de moeder voorover gebogen zit in opperste concentratie over het scherm van haar telefoon. Dus ik heb vrij spel om je rok iets verder naar boven te schuiven en dan voel ik inderdaad de lippen van je kut een weinig open staan, je bent zelfs vochtig genoeg om je daar lichtjes te strelen tussen je lippen. Opnieuw laat je heel zachtjes een kreuntje horen. Ik druk gauw mijn mond over jouw mond om nieuwe kreuntjes te maskeren. Je laat me het toe om een vinger naar binnen te krijgen door te wiebelen met je kont. Dan laat je merken dat je niet verder wilt hier. We laten ons heel rustig tot kalmte komen en rekenen af. We staan heel dicht bij samen met onze handen in elkaar. Je laat je hoofd op mijn schouder rusten terwijl wij de bar verlaten. We praten nog samen over hoe we verder kunnen met ons spel van verleiden. Ik zie een taxi komen en houd hem aan. We kruipen samen op de achterbank en ik geef een adres op van een motel hier in de buurt. In de taxi mag ik nogmaals bij je borsten en je kut komen wat natuurlijk iets makkelijker is dan. Ik ruik je vocht tussen je benen aan mijn vingers en ik lik mijn lippen demonstratief. Je laat me zelfs je borsten zien en tilt je rokje hoog op zodat ik je gleuf kan bewonderen, lekker kaal uiteraard en dan stopt de taxi bij het motel.

Nadat ik heb afgerekend met de taxi geef ik je een arm en lopen dicht bij elkaar de entree van het motel binnen. Bij de balie geef ik mijn creditcard en vraag om een kamer. De man achter de balie vraagt nog hoelang en of we nog iets uit de keuken willen hebben. Ik zei hem dat wij wel wat versnaperingen en wat drank willen hebben. Een ander brengt ons naar onze kamer en bij het openen van de deur geef ik hem een tip.

Geef een reactie

